Η Συμφωνία των Πρεσπών έχει ένα ιστορικό αποτύπωμα και η σωστή εφαρμογή της στηρίζεται στη συνεχή συνεργασία, παρακολούθηση και βελτίωση. Δυστυχώς από τον Ιούλιο του 2019, το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας για τη Συμφωνία, δεν συνήλθε ποτέ. Θα ήταν ένα πρώτο βήμα για να αποφύγουμε τυχαία ή λιγότερο τυχαία λάθη. Σε καθεστώς αδράνειας βρίσκονται εδώ και δύο χρόνια και οι επιτροπές για τα βιβλία, τα εμπορικά σήματα, τις οικονομικές συναλλαγές. Τα συμφέροντα της Ελλάδας επιβάλλουν να μείνει η δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονία στο άρμα της ελληνικής συνεργασίας και όχι να παραδοθεί στην πάντα καιροφυλακτούσα Τουρκία, που θέλει να πατήσει πόδι στα Βαλκάνια. Ενώ θα μπορούσε να λειτουργεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης με τους 12 από τους 13 σταθμούς, η απόφαση Μητσοτάκη για το σταθμό Βενιζέλου και την απόσπαση των αρχαίων, μεταθέτει τη λειτουργία του Μετρό για το 2025. Το 2015 είχε ολοκληρωθεί μόλις το 30% του έργου. Ήταν ένας εφιάλτης για την πόλη. Μέσα σε τέσσερα χρόνια, το 2019 φτάσαμε στο 70% και εδώ και δύο χρόνια βρισκόμαστε στο απόλυτο κενό.