Για να κρύψουν την πλήρη εγκατάλειψη των μεγάλων οδικών έργων και στη Μακεδονία, Μητσοτάκης, Καραμανλής και Τζιτζικώστας προσέφυγαν στην προπαγάνδα. Και ενώ επί μεγάλο χρονικό διάστημα μοίραζαν προσδοκίες στην περιοχή για την ένταξη των αξόνων Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη στο Ταμείο Ανάκαμψης, σήμερα επιστρέφουν στην τακτική των ΣΔΙΤ, χωρίς σαφές πλαίσιο υλοποίησης των έργων, με συνέπεια μεγάλες καθυστερήσεις. Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσεις ένα ψέμα παρά να το αποκαταστήσεις. Στα όρια της πολιτικής αλητείας η δήλωση του Προέδρου του ΟΑΣΘ για την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού, γιατί έρχεται μετά από 20 μήνες καταστροφικής διαχείρισης και εμπαιγμού του επιβατικού κοινού, να διατυπώνει την άποψη πως «η μόνη λύση για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι η ιδιωτικοποίηση». Αφού σκόρπισαν εκατομμύρια σε ενοικιάσεις λεωφορείων και σε απευθείας αναθέσεις, για προμήθεια υλικού αλλά και πάσης φύσεως υπηρεσιών, έρχονται τώρα να κάνουν γυρίσουν στο αμαρτωλό 2016; Το 2016 ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ χρεωκόπησε. Με γδούπο θα έσκαγε το κανόνι του ΟΑΣΘ που ήταν στα χέρια των μετόχων. Ήταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ διασφάλισε, με τα όποια προβλήματα, την ύπαρξη αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη Έρχεται τώρα ο κύριος Σκόδρας και διατυπώνει με προκλητικό και αλαζονικό τρόπο, τις μύχιες σκέψεις των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή να ξεπουληθούν όλα στους ιδιώτες.